רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home / ערוץ DIY ישראל / FIX עם שיר מורנו / להתאמן בלי לצאת מהבית

להתאמן בלי לצאת מהבית

אין לכם כוח לצאת לחדר הכושר? גלי סווירי עם כל הטיפים לאימון שווה עם חפצים ביתיים. מתוך מגזין Fix

אנחנו רוצים להיכנס לכושר, אבל לא תמיד מוצאים את הזמן או את הכוח לצאת מהבית ולהתאמן בחדר כושר. אז עד שלכולנו יהיה חדר כושר מאובזר בבית, כדאי שתכירו את הפתרונות הביתיים שלא מביישים אימון ממדרגה ראשונה. גלי סווירי מסבירה.

משקולת ביתית

זהו את הפוטנציאל במה שסביבכם והפעילו את הדמיון: כל שישיית מים היא משקולת פוטנציאלית, וכל שולחן יציב יכול להפוך ברגע למשטח אימון מעולה.

גם לשקיות האורז יכולים להיות לא מעט שימושים מעבר לעוף עם אורז. כל שקית אורז שוקלת קילו, והקילו הזה יכול בקלות לחזק לכם את שרירי ה"מלח פלפל". אוחזים בשקית אורז ביד אחת ועוד שקית אורז ביד השנייה, ומרימים את השקית כל פעם ביד אחרת, וזאת רק דוגמה אחת ל"תרגילי אורז", כמו שאני אוהבת לקרוא לתרגילים הקלילים אך המועילים הללו.

כל אחד יכול: תרגילים ביתיים שאפשר לעשות בבית.

מתוך ערוץ היוטיוב של Jessica

הציבו מטרות

קביעת מטרה ועמידה בה היא דבר קריטי באימוני כושר ובכלל בחיים. הביטו לצדדים וזהו דברים שמישים בבית שיכולים ברגע להפוך לציוד אימון. אפשר גם להיות ספונטניים ולהחליט שדלי המים שכעת משמש אתכם לספונג'ה, יותר ממתאים להיות משקולת.

התחילו בחפץ קל יחסית ותעלו בהדרגה (מבקבוק מים קטן, לגדול, לשישייה למשל). כך הסיכויים שתתמידו יגדלו.

תמצאו ששיטת המרת החפצים לא רק תשעשע אתכם ותכניס פאן לאימון, אלא גם תוכיח את עצמה כאפקטיבית בבניית שריר, חיטוב ואפילו אירובי.

רעיונות לתרגילים מחפצים ביתיים

קחו כרית, שימו בין הרגליים, לחצו והחזיקו. אותו דבר אפשר גם בידיים.

מלאו את תיק הגב של הילד בספרים, העמיסו על הגב ובצעו כך סקווטים, לאנצ'ים ועוד.

קחו שולחן נמוך והשתמשו בו כמדרגת אירובי: אפשר לעלות ולרדת ממנו.

אפשר להשתמש במקל של מטאטא כעזר לשיווי משקל.

אפשר לעשות סקווטים על כיסא ולשפר טכניקה.

אפשר לעשות שכיבת סמיכה בשיפוע קל על השיש במטבח.

בקבוקי מים יכולים להפוך למשקולת בקלות. תמונה מכאן

לנצל את הזמן

השהות בבית טומנת בחובה הרבה זמני המתנה קטנים. אם אתם מחכים שהמרק ירתח, ממתינים שמייבש הכביסה יגמור לעבוד או שהרצפה תתייבש, תוכלו לנצל את הזמן כדי לעבוד על שרירי הידיים או הישבן למשל. לא חסרים רגעים בהם אפשר לנצל את הזמן לכושר, צריך רק להיות טיפה יצירתיים ופשוט להתחיל, כי הכלים נמצאים ממש מתחת לאף שלנו. בהצלחה!

 

לטיפים נוספים עקבו אחרי גלי בפייסבוק שלה.

התאמנתם בבית? שתפו אותנו בפייסבוק של הערוץ או תייגו אותנו באינסטגרם diypagecoil@.

תוכלו לצפות בכתבה המלאה במגזין היומי בהגשת שיר מורנו בערוץ DIY ישראל, ערוץ 41 ב-HOT.

תמונה ראשית מכאן.

 

ספרו לנו מה אתם חושבים

Scroll To Top
the_post_id=11389