רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home / ערוץ DIY ישראל / FIX עם שיר מורנו / הצבת מטרות: תכנית אימונים

הצבת מטרות: תכנית אימונים

רוצים להתחיל להתאמן? גלי סווירי עם טיפים לאימון נכון בדרך אל המטרה. מתוך מגזין Fix

כמעט לכולנו יש דבר שאנחנו רוצים לשפר בעצמנו בתחום הכושר: בין אם זה לרדת חמישה קילו, להצר היקפים או פשוט להיכנס לאיזה ג'ינס שווה שקבור לנו בארון. אבל כשמתחילים תהליך של שינוי, חשוב להציב מטרות ריאליות. צריך לדעת איך להוציא אותו לפועל בצורה ריאלית, מתוכננת ועם סבלנות לשינוי.

כשמתחילים תהליך של שינוי, חשוב להציב מטרות ריאליות. תמונה מכאן

העניין הוא שרובנו ניגשים לבעיה תוך שימוש במטרות בומבסטיות ופומפוזיות שקשה לנו להגיע אליהן מרוב שהן רחוקות, ולא מגיעים אליהן ביום אחד. צריך להבין שאם אנחנו רוצים שינוי, עלינו לעבור איזשהו תהליך. שינוי, כחלק מתהליך ההרזיה והשמירה על כושר ותזונה נכונה, לוקח זמן וכרוך בהתמדה והיצמדות למטרה ולתהליך.

מומלץ להישקל במהלך הדיאטה, כך ברגע שתראו שינוי תהיה לכם מוטיבציה להמשיך ולחתור למטרה. תמונה מכאן

מטרה הניתנת להגשמה

התחילו בקטן. אם אתם מעוניינים להוריד במשקל, סכמו עם עצמכם על ירידת קילו בחודש ולא על חמישה. מטרה אפשרית יוצרת מציאות ומאפשרת לנו להגיע ליעד תוך חיזוקים חיוביים והתמדה לאורך זמן, מה שכנראה לא יקרה בדיאטת בזק שקשה להתמיד בה.

הציבו דד-ליין

מומלץ להציב דד-ליין לסיום ובתחילת הדיאטה אף להישקל ולרשום את מידות הגוף. בנוסף, גם במהלך הדיאטה מומלץ להישקל. כך, ברגע שתראו שינוי, תהיה לכם מוטיבציה להמשיך ולחתור למטרה. תוך בערך חודש וחצי של התמדה באימונים ותזונה אפשר להתחיל לראות שינוי. אפשר להישקל כל שבוע באותו יום ושעה ופעם בחודש וחצי לרשום את מידות הגוף.

אחרי הגדרת מטרה ריאלית, חשוב לזכור להתמקד בשיפור האישי, כלומר לא לרצות להיות הכי רזה בקבוצה, אלא להיות רזה בהתאם למה שהגוף מאפשר. דמיינו את החזון החיובי אליו תרצו להגיע בסוף התהליך (תמונה ברשת החברתית, הודעה לחבר שהצלחתם, כל מה שיגרום לכם להרגיש טוב).

טיפים:

  • אפשר להשתמש בתמונה בה אתם מצולמים במשקל אליו אתם מעוניינים להגיע, אולם חשוב לבחור בתמונה ריאלית מהשנים האחרונות, ולא תמונה מהזמן שהייתם תיכוניסטים.
  • בתחילת השבוע מומלץ להכין לוח זמנים, כדי לדעת בכמה אימונים באמת תצליחו להתמיד. אם השבוע שלכם עמוס מדי אל תתחייבו מראש לחמישה אימונים. זה לא אפשרי ויפגע לכם במוטיבציה.
  • חשבו במה תצליחו להתמיד בטווח הארוך. מתמידים במה שאוהבים, ולכן כדאי שתמצאו משהו מהנה עבורכם, בו תוכלו להתמיד לאורך זמן.
  • מצאו פרטנר לאימון או התאמנו עם מאמן. שיתוף הדדי וחיזוק הדדי יעזור לכם לעמוד במטרה.
  • קנו לכם סט בגדים ונעליים חדשים ויפים: כך תאהבו להתאמן בהם. העלו סלפי באאוטפיט החדש והצהירו על המטרות, זה עוזר למוטיבציה. וכמובן, אל תשכחו לצרף אוזניות בשביל המוזיקה, שמעוררת ועושה מצב רוח טוב.
מצאו פרטנר לאימון או התאמנו עם מאמן. שיתוף הדדי וחיזוק הדדי יעזור לכם לעמוד במטרה. תמונה מכאן

 

בהצלחה!

 

לטיפים נוספים עקבו אחרי גלי בפייסבוק שלה.

בניתם תכנית אימונים מושלמת? שתפו אותנו בפייסבוק של הערוץ או תייגו אותנו באינסטגרם diypagecoil@.

תוכלו לצפות בכתבה המלאה במגזין היומי בהגשת שיר מורנו בערוץ DIY ישראל, ערוץ 41 ב-HOT.

תמונה ראשית מכאן.

ספרו לנו מה אתם חושבים

Scroll To Top
the_post_id=11192