רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home / ערוץ DIY ישראל / FIX עם שיר מורנו / הכינו בעצמכם כריך בריא בקלות

הכינו בעצמכם כריך בריא בקלות

לי היימליך, מאמנת לאורח חיים בריא, עם טוסט אבוקדו בריא וטעים שגם אתם יכולים להכין בקלות

 

גם אתם מרגישים ש-24 שעות ביממה זה לא מספיק? כל היום מתרוצצים עסוקים ושוכחים לאכול כמו שצריך? בדיוק בשביל זה אני פה. הפעם נלמד איך להכין בקלי קלות מנה בריאה ומאוזנת. 4 מרכיבים, כמה דקות הכנה וגם אתם תוכלו לאכול בריא.

היישר מניו יורק מגיע אלינו אחד הטרנדים הכי שווים שיש – טוסט אבוקדו. ניו יורק מציעה חוויה קולינרית מדהימה לכל אחד. ולמרות שארצות הברית היא מדינה שאוהבת מנות ענקיות ומשמינות, אפשר למצוא בניו יורק גם מנות בריאות נהדרות. אחת מהן שכבר יצאה מגבולות ארה"ב ופרצה לעולם, היא טוסט האבוקדו המעולה. זה לא טוסט רגיל, כמו שאתם מכירים אותו, מפוצץ בגבינה צהובה משמינה, אלא גירסה בריאה הרבה יותר ואפילו טעימה יותר.

מצרכים לטוסט אבוקדו

לחם מלא או לחם מחמצת קלוי
אבוקדו טרי
ביצה רכה או ביצה עלומה או ביצה קשה
ירקות חיים או קלויים

מה עושים?

מורחים על פרוסת לחם קלוי (לחם מלא או לחם מחמצת) אבוקדו. אפשר להוסיף לאבוקדו קצת לימון סחוט, מלח ופלפל. מוסיפים ביצה עלומה או ביצה רכה או אפילו ביצה קשה וקצת ירקות קלויים או חיים, מה שאתם מעדיפים.

 

למה זו מנה שווה במיוחד?

לא רק שהמנה הזאת סופר קלה להכנה, אתם יכולים למצוא בה איזון בין כל אבות המזון. הלחם הוא הפחמימה, האבוקדו הוא השומן, הביצה היא החלבון והירק יעניק לכם ויטמינים. אני מעדיפה לחם מחמצת ללא שמרים, מכיוון שקל יותר לעכל אותו והוא מסייע לספיגת מינרלים. האבוקדו עשיר באשלגן ובסיבים תזונתיים, הוא ממש ממרח על ורצוי לנצל את העונה שלו כמה שאפשר. ביצה היא לא רק מנת חלבון מעולה, היא מעניקה לגוף גם ויטמין D, ויטמין B12 ונוגדי חימצון.

אפשר לאכול את המנה הזאת כארוחת בוקר, אבל בעיניי היא לחלוטין יכולה להוות גם ארוחת צהריים או ערב קלילה ומהירה.

 

הכנתם מנה בריאה וטעימה בצ'יק צ'ק? ספרו לנו כאן או תייגו אותנו באינסטגרם diypagecoil@.

חפשו את לי גם באינסטגרם.

תמונה ראשית מכאן.

תוכלו לצפות בפינה המלאה במגזין היומי בהגשתה של שיר מורנו בערוץ DIY ישראל, ערוץ 41 ב-HOT.

ספרו לנו מה אתם חושבים

Scroll To Top