רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home / ערוץ DIY ישראל / האחים גיל - DIY בריאות / האחים גיל – מתוקים בריאים

האחים גיל – מתוקים בריאים

מתחשק לכם לנשנש משהו? האחים גיל עם 4 נשנושים בריאים. מתוך "בריאות DIY"

הרבה פעמים בין ארוחות או אחרי ארוחה מתעורר לנו חשק למשהו מתוק. אנחנו לא חייבים לוותר על משהו מתוק, אלא פשוט להחליף אותו במתוק איכותי ובריא.

תמרים

תמרים זה פרי סוכרי שמכיל המון סיבים תזונתיים ותורם לבריאות שלנו. אם לא מגזימים איתו הוא תחליף מצוין למתוק.

קרם קוקוס

לא חלב קוקוס, לא מי קוקוס, אלא קרם קוקוס. קראו את רשימת המרכיבים ושימו לב שהוא לא מכיל  חומרים משמרים או סוכרים אלא רק קוקוס ומים.

הקרם מכיל שומנים מאוד איכותיים של קוקוס, והוא מאוד מתקתק. הקרם יכול להחליף גם כל מיני משקאות חלב לקפה או לתה.

שוקולד מריר

שוקולד מריר עם למעלה מ-85 אחוז. השוקולד הזה פחות מתוק מרוב השוקולדים, אבל אם תחליטו מעכשיו שהשוקולד שלכם הוא רק שוקולד מריר תתחילו להתרגל לטעם והוא יהפוך להיות השוקולד המתוק שלכם.

קקאו מכיל המון נוגדי חמצון ופיטוכימיקלים שתורמים לנו לבריאות, והשוקולד המריר ברובו עשוי ממוצקי קקאו.

אגוזי לוז

לאגוזי לוז טבעיים יש טעם מתקתק והם מכילים מינרלים וויטמינים מאוד איכותיים.

 

תמונה מכאן

חטיף בריאות – פתרון נפלא לקינוח

אפשר לקחת את ארבעת המרכיבים ולהכין מהם חטיף בריאות אחד.

כדי להכין את החטיף השתמשו ב-10 תמרים. הוציאו מהם את הגלעין ותמעכו אותם בקערה. הוסיפו חופן אגוזי לוז שבורים, חצי כוס קרם קוקוס וחבילה של שוקולד מריר. רסקו את השוקולד לחתיכות ולושו הכל ביחד.

אפשר ליצור מהעיסה כדורים או לשטח אותה על תבנית, לבחירתכם. הכניסו את הכל למקפיא, ואחרי 20 דקות יהיה לכם חטיף אנרגיה נפלא.

ספרו לנו מה אתם חושבים

Scroll To Top
the_post_id=12947